برند فونیکس به عنوان برند مطرح مدیران خودرو، با قدرت سعی دارد عملکری متفاوت در جهت خدمات پس از فروش از خود به نمایش بگذارد.
یکی از جنبه های تمایز خودروهای فونیکس با رقبا، مدت زمان گارانتی آنها می باشد که به همین منظور، جهت خدمت رسانی بهتر به مشتریان برند فونیکس، فضای VIP را برای این عزیزان راه اندازی کرده تا ضمن مشاهده از تمام مراحل سرویس خودرو خود، از محیطی اختصاصی لذت ببرند.
از دیگر خدمات متمایز قابل ارائه به مشتریان فونیکس می توان به ارائه کارواش رایگان، رزرو آنلاین و فراهم کردن خط تلفن مجزا برای پاسخگویی و رسیدگی سریع تر به مشتریان اشاره نمود.

دفترچه گارانتی خودروها

شرایط گارانتی محصول

شرایط گارانتی مدیران خودرو در راستای تضمین کیفیت محصولات و مشتری­ مداری خود را ضامن کارکرد اصولی و سلامت اتومبیل­های عرضه شده در بازار می­داند که خدمات لازم را جهت سرویس اولیه و سرویس­های دوره­ای خودروها ارائه دهد.
شرایط گارانتی مدیران خودرو نسبت به ضوابط تعیین شده توسط این شرکت بسیار حائز اهمیت بوده و باید طبق قوانین مصوب صورت پذیرد که شامل موارد ذیل می گردد:
سرویس اولیه در پیمایش 5 هزار کیلومتر یا تا 6 ماه از شروع تاریخ گارانتی
مراجعه در زمان مقرر در دفترچه راهنمای خودروی خریداری شده برای انجام سرویس­های دوره­ای
ابطال گارانتی در صورت مراجعه به مراکز غیرمجاز جهت انجام سرویس و یا تعمیرات لازمه.
ابطال گارانتی بعد از مدت زمان قید شده در دفترچه راهنمای خودرو و یا عدد درج شده کیلومترشمار.
مشتریان عزیز مدیران خودرو باید بدانید که تنها شرط ابقاء گارانتی مدیران خودرو انجام سرویس اولیه و سرویس­های دوره­ای در زمان های مشخص شده می­باشد و بازدید لازم قبل از تحویل خودرو در نمایندگی مجاز این شرکت انجام می­گیرد.

گارانتی پلاس، محصول جدید مدیران خودرو

شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با همکاری شرکت ایرانیان خودرو در ارائه خدمتی جدید از این خانواده بزرگ ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد و انتخاب شما جهت ارائه خدمات مطلوب و استاندارد و کسب رضایت حداکثری خانواده مشتریان شرکت بزرگ مدیران خودرو ، خود را ملزم به ارائه خدمات با کیفیت با ضمانت ارائه قطعات شرکتی با استاندارد ترین روش ها و تجهیزات تعمیرگاهی نموده و امید است ارائه این خدمت جدید باعث آسودگی و اطمینان خاطر شما مشتری عزیز گردد. خدمات گارانتی پلاس مطابق با دستورالعمل و ضوابط اعلام شده به شرح ذیل فقط در نمایندگی های مجاز شرکت مدیران خودرو به مدت یک سال یا ۲۰۰۰۰ کیلومتر (هرکدام که زودتر فرا برسد ) شامل هزینه قطعه و اجرت جهت رفع ایرادات کیفی سیستمهای خودرو (موتور ، گیربکس ، الکتریکی و سیستم تعلیق) می باشد که ۲۴ساعت پس از پرداخت نهایی وجه برای خودرو فعال می گردد.